Obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v
oblasti prodeje dřevěného dětského nábytku a souvisejícího zboží mezi
společností [Domečkové postele Kids] (dále jen "Prodávající") a jejími
zákazníky (dále jen "Kupující").
Prodávajícím je společnost [Domečkové postele Kids, se sídlem Bezděz 72,
která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 01538373, zabývající
se výrobou a prodejem dětského nábytku a souvisejícího zboží]. Kontaktní
údaje na Prodávajícího jsou:
e-mail: [domeckovepostele@gmail.com]
tel. číslo: [+420 704 490 221]
Kupujícím se rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské
činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá
smlouvu s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná za účelem koupě zboží
nabízeného Prodejcem.
Při zahájení právního jednání předává Kupující Prodávajícímu pouze své
kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě
údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím výslovně neupravené těmito
obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012
Sb., (občanský zákoník), zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele,
jakož i právními předpisy souvisejícími.
Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce
Prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek,
obchodních názvů, firemních log či patentů Prodávajícího nebo dalších
firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
II. Bezpečnost a ochrana informací
Uzavřením smlouvy Kupující potvrzuje, že osobní údaje, které uvedl jsou
pravdivé a souhlasí s tím, aby poskytnuté údaje byly Prodávajícím
zpracovány a uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů a
Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje Kupujícího budou použity
pouze k uskutečnění plnění smlouvy a nebudou jinak zveřejněny nebo
poskytnuty třetí osobě; s výjimkou situace související s distribucí či
platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy
dodání).
Více se o ochraně osobních údajů dočtete v dokumentu GDPR Vaše osobní
údaje, který je dostupný na internetových stránkách Prodejce.
III. Objednávání
Prodávající nedisponuje tzv. kamenným obchodem, kde si může Kupující zboží
osobně prohlédnout a vyzvednout. Pro účel nabídky zboží slouží internetový
obchod, který je provozován na webové adrese [domeckovepostelekids.cz],
tudíž je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Kupující od Prodávajícího kupuje zboží za cenu platnou v okamžiku
objednání. Kupní cena je vždy uvedena u konkrétního zboží v internetovém
obchodě.
Náklady na poštovné a balné nese kupující dle způsobu, který zvolil při
objednání zboží. Tyto náklady se řídí cenami uvedenými v eshopu.
K uzavření kupní smlouvy dochází na základě přijetí nabídky Prodávajícího
Kupujícím prostřednictvím objednání zboží, které je uvedeno na
internetových stránkách Prodejce. Objednávku lze učinit i telefonicky.
Každá smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím může být uzavřena
pouze v českém jazyku.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky a nevyvolá
právní účinky, a to i v případě, když dodatek nebo odchylka podstatně
nemění podmínky nabídky.
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany Kupujícího neznamená přijetí
nabídky. V případě přebírání nevyžádaného plnění je Kupující povinen o
existenci tohoto plnění Prodávajícího informovat.
Po dokončení objednávky bude Kupujícímu elektronickou cestou zasláno
potvrzení objednávky (uzavření kupní smlouvy). Objednávka Kupujícího
zůstává uložena u Prodávajícího.
Chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky může Kupující
opravit pouze do odeslání objednávky. Po odeslání objednávky Prodávajícímu
může Kupující Prodávajícího o těchto chybách informovat prostřednictvím
jeho kontaktních údajů. Pro Prodávajícího jsou tyto změny právně závazné
pouze v případě, že Kupujícímu písemně potvrdí, že je s nimi srozuměn.
V. Odstoupení od smlouvy
V případě, že Kupující odebral zboží jiným způsobem než osobně, tedy když
mu bylo objednané zboží doručeno dopravní službou, je lhůta pro odstoupení
od smlouvy 14 dní od doručení.
Naplní-li Kupující všechny náležitosti pro odstoupení od spotřebitelské
smlouvy uzavřené distančním způsobem a rozhodne-li se pro odstoupení ve
shora uvedené lhůtě, je nutno splnit následující podmínky:
[Odeslat dopis (nejlépe e-mailem na adresu domeckovepostele@gmail.com,) s
textem: "Já ............. (jméno Kupujícího) jsem dne DD.MM.RRRR uzavřel smlouvu
č. (číslo objednávky/faktury) se společností Domeckove postele Kids. V
návaznosti na ustanovení zák. č. 89/2012 Sb. o spotřebitelských smlouvách
uzavřených distančním způsobem tímto jednostranně odstupuji od výše
uvedené smlouvy, požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:
...................../......... a prohlašuji, že splňuji všechny zákonné požadavky pro toto
odstoupení od smlouvy dle příslušných právních předpisů".]
[V případě písemného vyhotovení dopisu je Kupující povinen opatřit dopis
příslušným datem a vlastnoručním podpisem.]
[Zboží odesílané a doručené zpět na adresu Prodávajícího musí být
nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.) a s kopií
dokladu o koupi. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má
Prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za
kterou bude zboží přijato zpět.]
[Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na zboží upravené dle přání
Kupujícího a jiné zboží, které nelze vrátit do původního stavu před
koupí.]
VI. Práva z vadného plnění
Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady
jiné, než odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží má
vzhledem ke svému stáří a že v době kdy kupující zboží převzal:
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má
takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které Kupující očekával s
ohledem na povahu zboží;
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke
kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo jakosti;
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím
věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží při
převzetí Kupujícím. Projeví-li se vada v průběhu šesti (6) měsíců od
převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, tedy takovým porušením o
kterém, kdyby Kupující před koupí věděl, koupi by neučinil, má Kupující
právo:
na odstranění vady dodáním chybějící věci;
na odstranění vady opravou věci;
na přiměřenou slevu z kupní ceny;
na odstoupení od smlouvy.
Je-li vada odstranitelná, může se Kupující domáhat buď opravy nebo
doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z kupní ceny. Nelze-li vadu
odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může Kupující buď
odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny.
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na
odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady nebo
bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující
měnit bez souhlasu Prodávajícího. Neoznámí-li Kupující vadu bez zbytečného
odkladu poté, co se vada na zboží vyskytla, pozbývá své právo z
podstatného porušení smlouvy a nadále může již uplatňovat jen práva, která
vyplývají z vady, jež je nepodstatným porušením smlouvy.
Práva z vadného plnění uplatňuje Kupující prostřednictvím telefonní nebo
elektronické komunikace.
VII. Reklamace zboží
V případě reklamace v záruční době může Kupující informovat Prodávajícího
jednou z následujících možností:
na e-mailovou adresu [domeckovepostele@gmail.com)
telefonicky na čísle [+420 704 490 221.]
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do
30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. Záruční doba je
24 měsíců.
Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití. Převzetím
zboží zákazník stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami.
Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy
zboží přebírá od dopravce.
Nárok na uplatnění záruky se nevztahuje na poškození vzniklá:
mechanickým poškozením zboží,
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry
parametrům uvedeným v dokumentaci,
neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
běžným opotřebením zboží.
Mimosoudním řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je oprávněna
provádět Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská
567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: coi.cz.
V případě, že nebude spor urovnán mimosoudně, řeší vzájemné spory mezi
Prodávajícím a Kupujícím obecné soudy. Rozhodné právo pro řešení sporů v
případě uzavření smlouvy s cizincem je výhradně české.
VIII. Informace o zboží
Informace o zboží nabízeném v internetovém obchodu Prodávajícího mají
pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného
zboží.
V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceny nabízeného zboží
včetně DPH. V ceně zboží není zahrnuto poštovné a balné.
IX. Platební podmínky
Objednané zboží je možné zaplatit:
platbou pomocí převodu na účet Prodávajícího po dokončení objednávky.
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem Prodávajícího.
X. Dodací podmínky
Zasílání dopravní službou: Objednané zboží bude odesláno zvolenou dopravní
službou. Dopravce garantuje doručení zásilky kamkoliv po ČR a to
nejpozději do čtyř až pěti týdnů od objednání. Cena dopravy se řídí dle
ceníku dopravce aktuálního v den objednávky.
Kupující je povinen při dodání zboží převzít s výjimkou uvedenou v čl. X.
odst. 5 těchto obchodních podmínek. Nepřevezme-li kupující zboží při
dodání, je Prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
Pokud je z důvodu na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně
nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen
uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, jakož i náklady
spojené s jiným způsobem doručení.
Při přebírání zboží od dopravce je Kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalů zboží a případné závady oznámit dopravci. Zboží se
zjevně poškozeným obalem není Kupující povinen od dopravce převzít.
Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala
všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně
porušení obalu zásilky nebude brán zřetel.
Další práva a povinnosti při dopravě zboží mohou být upraveny v
příslušných dodacích podmínkách dopravce.
XII. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást každé smlouvy uzavřené mezi
Prodávajícím a Kupujícím s platností od [1.1.2020.]
Aktuální obchodní podmínky jsou k dispozici na internetových stránkách
Prodávajícího.
Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez
předchozího upozornění
dne 1.5.2022 Bezděz